@bout Us

My photo
Thank a lot for going through everything with Me~~I wish You to be part of My Life and keep on accompany Me pass through everything I will face in the future~~ You will be in My Heart for forever~~

Wednesday, June 9, 2010

伤心

跟dar dar吵架吵得很僵
心里很难过
那天
我真的疯了
大喊大叫
还去敲自己的头
全心想找死
dar dar 却不听我劝告
还一直逼着我来
我真能不发疯呢?
他的眼神好凶
还骂我
我不知道该怎么办
只会在一旁哭
什么都做不到
过不久
没事了
才发觉自己的头有点痛
肿了
我真是笨啊!为什会那么要怎么做?


No comments: