@bout Us

My photo
Thank a lot for going through everything with Me~~I wish You to be part of My Life and keep on accompany Me pass through everything I will face in the future~~ You will be in My Heart for forever~~

Sunday, August 22, 2010

22/8/2010

好像很久没在这个博客上
写东西了
我们的感情发展到怎样呢?
还是一样
吵吵闹闹
每次为了小事而吵架
不过过后都会没事了
情侣不就是这样吗?
为对方难过
为对方哭泣
为对方付出
相爱容易,相处难
相处比分开还寂寞
我领悟到了
>.<
不喜欢那种感觉

听了朋友的劝告
心情就会好些
也会想了

这段感情让我成长了不少
我真的要好好珍惜他
因为只有他能忍受我这种臭脾气
他会懂得怎样应付我
哈哈....
dear,我爱你
谢谢
你的付出
你的陪伴
你的关心
你的担心
你的爱心
你的所有所有

陪我走到今天



No comments: