@bout Us

My photo
Thank a lot for going through everything with Me~~I wish You to be part of My Life and keep on accompany Me pass through everything I will face in the future~~ You will be in My Heart for forever~~

Monday, September 7, 2009

我是真心的写出我想说的

我很感动
你为我所做的一切
你写给我的部落格
我真的看到要流泪
你竟然花了两个小时
所写出来的
看了过后
我也写了一个部落格给你
我是用我的真心去写的
我把我想说的
都写在里面了
感觉不到吗?
有时我真的发觉我开次有点喜欢你了
可是我还在怀疑中
不能完全确定
所以我需要时间
随着时间来证明
我不想我们在一起时后悔的

No comments: