@bout Us

My photo
Thank a lot for going through everything with Me~~I wish You to be part of My Life and keep on accompany Me pass through everything I will face in the future~~ You will be in My Heart for forever~~

Saturday, September 12, 2009

已成习惯了

每天你一定打电话给我
所以我已经有点习惯了每天和你聊电话
就算我是累了
我都说我其实不累
都陪你聊
可是今天开次你就没打给我了
因为你在新加坡
在那边到留十八天
陪你姐姐
有点不习惯
我便读着书都会看下电话
有没有你的信息
每次我有考试的早上
起身一定有看到你的信息
为我加油...
叫我好好考试
谢谢你为我所做的

No comments: