@bout Us

My photo
Thank a lot for going through everything with Me~~I wish You to be part of My Life and keep on accompany Me pass through everything I will face in the future~~ You will be in My Heart for forever~~

Saturday, September 12, 2009

你很爱乱乱想

你还没很了解我哦!
可能我很难明白吧!
我的心情也很难触摸
所以才会令你
每次都乱乱想
真的很抱歉

如果我觉得你烦的话
我就会不睬你
不理你了
我现在有这样吗?


如果有一天
我真的避开你
那就表示
你真的很烦了

希望你以后别再乱想了
你这么关心我
爱护我
我怎么会觉得你烦呢?
我觉得我好幸福
因为有个人愿意
这么疼爱我
谢谢你。。。

No comments: