@bout Us

My photo
Thank a lot for going through everything with Me~~I wish You to be part of My Life and keep on accompany Me pass through everything I will face in the future~~ You will be in My Heart for forever~~

Friday, September 11, 2009

有点想念你了

你就好啦!
考完试
可以去玩了
我呢?
还有两科要考
考完试了
都没的见面咯!
放假两个星期
等开学semester 2才有得见
咳...!
我会好好的加油考完这两科的
不用担心我哦!
我会照顾自己的
你也是啊!
要照顾自己哦!
祝玩得开心
别太想念我哦!
哈哈....!!!

No comments: